IEP je udruga istarskih eko proizvođača. Članovi IEP-a proizvode nagrađivana maslinova ulja, istaknuta istarska vina, tu je i eko pivo, kozji sirevi, med, bademi, brašno, povrće… sve namirnice koje s pravom mogu nositi titulu najviše kvalitete, a iza kojih stoje poljoprivrednici kojima je poštivanje prirode i odgovorno poslovanje na visokom mjestu.
__________
U suradnji s udrugom i proizvođačima za IEP smo osmislili novi vizualni identitet, web stranicu i brend strategiju.






Cilj novog loga je prikazati snagu zemlje, proizvodnje, poljoprivrede. U njega su uklopljeni suhozidi, tipični za Istru, obris motike u slovu"P" i njive u slovu "E". To je naše tumačenje i ideja, ali od početka nam je bio cilj da tumačenje prepustimo promatraču.
Kroz projekt su nastale i parole koje su kasnije korištene za sve promotivne materijale. – Zemlja ti je mati. – Ne truj. Ne tošigaj. Propensaj. – Gušt je jušt. – Čuvaj zemlju za sutra. – Težaki s karakterom.
__________
Cilj rebendinga i cijelog projekta je pokazati da se u Istri itekako razmišlja o održivoj i ekološkoj poljoprivredi i prikazati snagu udruge koja okuplja prave zaljubljenike u prirodu i proizvodnju.




