Nikola Bodiš je četvrta generacija pčelara u obitelji. Osim proizvodnje meda, Bodiši su prije desetak godina krenuli s maslinarstvom. Revitaliziraju stare masline, bave se ekološkom proizvodnjom i rade sve u skladu s prirodom.
__________
Bodiši su nam se javili sa željom za redizajnom etiketa za med i ulje. Svjesni da povećavaju proizvodnju, htjeli su nove etikete i vizualni identitet s kojim bi prodaju ulja širili i na vanjsko tržište.
Sve je krenulo tako da se Nikoli sviđala naša ilustracija masline. Važno im je bilo da rezultat bude jednostavan i prirodan, ne pretenciozan. Zato smo se držali tog početnog dizajna i ostalo gradili na to. Za logo smo odabrali jednostavan, ali moderan font - koji funkcionira i uz dodatne ilustracije i sam za sebe.














Etiketa za med se po želji obitelji veže oko tegle jer je onda lakše staklenku ponovno koristiti. Etiketa se dvostruko savija, može služiti kao vizitka i u potpunosti je biorazgradiva. Na prvoj stranici je naziv meda, unutra je kratki opis, a sa stražnje strane svi podaci o proizvođaču.
Kod Bodiša teče ulje i med! Bodiši imaju odlične proizvode i najvišu kvalitetu.
Bodiši su primjer.
Bodiši su primjer.


